OZE - dla Mieszkańców
Ważne informacje dla mieszkańców biorących udział w projekcie grantowym OZE.
TRZECI NABÓR UZUPEŁNIAJĄCY>>
WYNIKI II NABORU UZUPEŁNIAJĄCEGO - ZAKOŃCZONEGO>>
W dniu 12 lutego 2021r. nastąpiła aktualizacja Regulaminu naboru i realizacji projektu grantowego, zatwierdzonego Zarządzeniem Prezydenta Miasta Tychy nr 0050/53/21. Zmiana Regulaminu ma na celu doprecyzowanie zapisów w zakresie realizacji projektu oraz wprowadza zmiany wysokości maksymalnego dofinansowania instalacji OZE, zgodnie ze złożonym wnioskiem o dofinansowanie Projektu grantowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020 i przyznanym dofinansowaniem.
Aktualny poziom dofinansowania dotyczy wszystkich wniosków realizowanych w ramach projektu. Na wysokość przyznanego grantu nie ma wpływu data wystawienia oferty cenowej przez Wykonawcę. Zmiana dotyczy również niektórych załączników do Regulaminu m. in.: wzoru zapytania ofertowego, oferty wykonawcy oraz wniosku o udzielenie grantu. Złożone Państwu przez Wykonawców oferty cenowe, na dotychczasowych drukach, zachowują ważność. Zwracamy uwagę, aby wnioski o udzielenie grantu były przez Państwa składane na aktualnie obowiązującym wzorze.
WYNIKI I NABORU UZUPEŁNIAJĄCEGO DO PROGRAMU OZE - ZAKOŃCZONEGO>>
OBSŁUGA GRANTOBIORCÓW
Operatorem programu grantowego została firma ATsys.pl Sp. z o.o. Sp. K. z siedzibą w Katowicach przy ul. Lompy 7/3, wybrana w drodze przetargu nieograniczonego. Zadaniem operatora będzie koordynacja, nadzór i kontrola prawidłowej realizacji projektu w imieniu Gminy Miasta Tychy, na podstawie podpisanej umowy oraz udzielonego pełnomocnictwa (m.in. weryfikacja wniosków o udzielenie grantu, podpisywaniu umów z mieszkańcami, odbiory instalacji itp). Operator odpowiedzialny będzie również za współpracę z mieszkańcami miasta oraz Wykonawcami biorącymi udział w projekcie.
Z mieszkańcami skierowanymi do podpisania umowy, zainteresowanych złożeniem wniosków o udzielenie lub wypłatę dotacji i odbiorów inwestycji Operator będzie kontaktował się indywidualnie i umawiał sposób, który zapewni zachowanie zasad bezpieczeństwa w trakcie wizyty w Punkcie Obsługi Grantobiorców.