DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI APLIKACJI MOBILNEJ
Deklaracja dostępności
Urząd Miasta Tychy zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej aplikacji mobilnej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy aplikacji mobilnej Mobilne Tychy.
Aplikacja opublikowana:
Ostatnia aktualizacja aplikacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta aplikacja mobilna jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Aplikacja nie obsługuje poziomej orientacji ekranu;
- Nie wszystkie elementy są dostępne z poziomu klawiatury oraz z wykorzystaniem czytnika ekranu;
- Niektóre graficzne elementy dekoracyjne posiadają nadmierne informacje, które odczytywane są przez technologie asystujące;
- Czytnik ekranu nie odczytuje wszystkich informacji umieszczonych w interfejsie aplikacji;
- W niektórych przypadkach czytnik ekranu odczytuje nadmierne informacje;
- Niektóre elementy identyfikowane są wyłącznie wizualnie;
- Kontrolki przełączające opcje formularzy są niezrozumiałe poza kontekstem wizualnym;
- Niektóre elementy, które otwierają nowe okno przeglądarki, nie posiadają informacji ostrzegawczej;
- Niektóre treści nie spełniają minimalnych norm dla zachowania wymaganego kontrastu;
- Niektóre treści tekstowe umieszczone w interfejsie aplikacji mogą być nieczytalne dla użytkowników;
- Niektóre elementy odczytywane są w języku innym, niż główny język interfejsu aplikacji;
Treści nieobjęte przepisami
- Multimedia opublikowane przed dniem 23 września 2020 r.
- Dokumenty opublikowane przed 23 września 2018 r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
- Mapy oraz mapy interaktywne.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej aplikacji mobilnej możesz zgłosić do Marcina Stachonia — mejlowo marcin.stachon@umtychy.pl lub telefonicznie 32 776 39 13.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej aplikacji mobilnej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- numer wersji aplikacji mobilnej oraz informację, w którym dokładnie miejscu jest problem z dostępnością cyfrową,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej aplikacji mobilnej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Urząd Miasta Tychy udostępnia następujące aplikacje mobilne:
Przejdź do strony z informacją na temat dostępności aplikacji mobilnej.
Dostępność architektoniczna
Przejdź do strony z informacją na temat dostępności architektonicznej.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
W Urzędzie Miasta Tychy znajduje się stanowisko komputerowe na którym można połączyć się z tłumaczem języka migowego. Informacje w tym zakresie lub pomoc przy połączeniu udzielają pracownice Punktu Informacyjnego. Usługa jest bezpłatna, dostępna w godzinach otwarcia urzędu.
Przejdź do strony z informacją o działalności Urzędu Miasta Tychy w tekście łatwym do czytania (ETR).
Przejdź do strony z informacją o działalności Urzędu Miasta Tychy w tekście odczytywalnym maszynowo.
Przejdź do strony z informacją o działalności Urzędu Miasta Tychy w języku migowym (PJM).
Przejdź do strony z raportami o stanie zapewniania dostępności.
Przejdź do strony z informacją o tym jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego.