23 listopada 2020 14:00

E-administracja w okresie pandemii staje się coraz bardziej popularna. Zwłaszcza, że katalog spraw, które można dziś załatwić drogą elektroniczną w niemal każdej publicznej instytucji stale się poszerza.

To bardzo wygodna forma kontaktu z urzędem – pozwala na szybkie i w pełni bezpieczne załatwianie spraw bez wychodzenia z domu. Tyski magistrat chce poznać opinię na temat elektronicznych usług świadczonych przez urząd miasta i zachęca do wypełnienia specjalnej ankiety dotyczącej realizacji e-usług w Urzędzie Miasta Tychy.

Ankieta składa się z 17 pytań i jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Miasta Tychy.

- Chcielibyśmy poznać Państwa opinię na temat elektronicznych usług świadczonych przez nasz urząd. Zachęcamy do jej wypełnienia. Państwa opinie mogą nam pomóc w doskonaleniu naszych e-usług – mówi Aneta Luboń – Stysiak –Sekretarz Urzędu Miasta Tychy.

Z analizy danych z ostatnich miesięcy wynika, że liczba wniosków składanych elektroniczne do magistratu znacznie wzrosła, w przypadku niektórych spraw nawet o ponad 70 %. To w dużej mierze efekt pandemii koronawirusa, ale z roku na rok mieszkańcy miast coraz chętniej korzystają z tej formy kontaktu z urzędami.

W Tychach sprawy urzędowe oprócz osobistej wizyty w urzędzie, klienci mogą załatwiać telefonicznie, mailowo, czy za pośrednictwem portali eurzad.umtychy.pl, epuap.gov.pl, sekap.pl.

 

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Treść polityki prywatności, a także informacje o tym, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa znajdziesz tutaj. Kontynuowanie przeglądania naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza, że akceptujesz stosowanie plików cookies.