Realizacja e-usług w Urzędzie Miasta Tychy

Szanowni Państwo, prosimy o wypełnienie ankiety o elektronicznych usługach publicznych, realizowanych na poziomie centralnym lub lokalnym, za pośrednictwem Urzędu Miasta Tychy. Ankieta służy ocenie, czy e-usługi są przystępne, zrozumiałe i dostosowane do realnych potrzeb mieszkańców i przedsiębiorców. Ankieta jest anonimowa, zawiera 17 pytań. Jej wypełnienie zajmie około 5 minut. W przypadku braku możliwości wysłania ankiety przyciskiem wyślij, prosimy o ponowne sprawdzenie poprawności wypełnionych pól.

1. Czy kiedykolwiek załatwiał/a Pan/i jakąś sprawę drogą elektroniczną za pośrednictwem Urzędu Miasta Tychy? (Jeśli odpowiedział/a Pan/i NIE lub NIE PAMIĘTAM, proszę przejść do pytania 5).

Wybierz 1 odpowiedź(i)

2. Kiedy załatwiał/a Pan/i ostatnią sprawę drogą elektroniczną za pośrednictwem Urzędu Miasta Tychy?

Maksimum 1 odpowiedź(i)

3. Jaką sprawę załatwiał/a Pan/i drogą elektroniczną za pośrednictwem Urzędu Miasta Tychy?

Maksimum 9 odpowiedź(i)

4. Czy od marca bieżącego roku, kiedy w Polsce zaczęła się pandemia, częściej załatwiał/a Pan/i sprawy drogą elektroniczną za pośrednictwem Urzędu Miasta Tychy?

Maksimum 1 odpowiedź(i)

5. Czy chciał/aby Pan/i w przyszłości załatwiać sprawy drogą elektroniczną za pośrednictwem Urzędu Miasta Tychy?

Wybierz 1 odpowiedź(i)

6. Czy posiada Pan/i podpis elektroniczny, umożliwiający załatwienie spraw urzędowych przez internet? (Jeśli odpowiedział/a Pan/i NIE albo NIE WIEM, proszę przejść do pytania 8).

Wybierz 1 odpowiedź(i)

7. Jaki podpis elektroniczny Pan/i posiada?

Maksimum 4 odpowiedź(i)

8. Czy korzystał/a Pan/i kiedykolwiek z poniższych stron internetowych, umożliwiających załatwienie spraw urzędowych drogą elektroniczną?

Minimum 1 odpowiedź(i)

9. Skąd Pan/i dowiedział/a się, że można załatwiać sprawy urzędowe drogą elektroniczną?

Minimum 1 odpowiedź(i)

10. Czy posiada Pan/i konto na portalu "eUrząd - tyski portal informacyjno-płatniczy"? (Jeżeli odpowiedział/a Pan/i NIE proszę przejść do pytania 12).

Wybierz 1 odpowiedź(i)

11. Proszę wymienić, do jakich spraw dodatkowo chciał/aby Pan/i mieć dostęp, za pośrednictwem konta na portalu "eUrząd - tyski portal informacyjno-płatniczy"?

12. Czy jest coś, co uniemożliwia Pani/Panu załatwianie spraw drogą elektroniczną?

Minimum 1 odpowiedź(i)

13. Co wpłynęłoby na to, że chętniej Pan/i załatwiał/aby sprawy urzędowe drogą elektroniczną?

Minimum 1 odpowiedź(i)

14. Jak ocenia Pan/i stopień trudności załatwienia sprawy drogą elektroniczną za pośrednictwem Urzędu Miasta Tychy?

Wybierz 1 odpowiedź(i)

15. Jak ocenia Pan/i szybkość i sposób załatwienia sprawy drogą elektroniczną za pośrednictwem Urzędu Miasta Tychy?

Wybierz 1 odpowiedź(i)

16. Czy zakres usług świadczonych za pośrednictwem Urzędu Miasta Tychy, drogą elektroniczną, jest dla Pani/Pana zadowalający?

Wybierz 1 odpowiedź(i)

17. Jeżeli ma Pan/i jakieś propozycje, co powinno zostać zmienione, proszę wpisać poniżej:

18. Metryka: Płeć

Wybierz 1 odpowiedź(i)

19. Metryka: Wiek

Wybierz 1 odpowiedź(i)

20. Metryka: Wykształcenie

Wybierz 1 odpowiedź(i)
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Treść polityki prywatności, a także informacje o tym, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa znajdziesz tutaj. Kontynuowanie przeglądania naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza, że akceptujesz stosowanie plików cookies.