28 maja 2024 13:50

W e-Urzędzie Skarbowym funkcjonuje usługa doręczenia tzw. e-korespondencja. Zapewnia ona klientom Urzędu stały i nieograniczony dostęp do korespondencji dotyczącej spraw podatkowych. Za pomocą e-Korespondencji można wysyłać i odbierać m.in. pisma w sprawach ogólnych, zaświadczenia, wnioski i zawiadomienia.

Na czym polega usługa e-Korespondencji w e-Urzędzie Skarbowym?

Usługa e-Korespondencji pozwala na wysyłanie i odbieranie online pism w sprawach ogólnych, zaświadczeń, wyjaśnień, wniosków oraz zawiadomień z Krajowej Administracji Skarbowej, przez 24 godziny na dobę. Wystarczy zalogować się na swoim koncie w serwisie e-Urząd Skarbowy i wyrazić zgodę na doręczenie elektroniczne.

To bardzo proste. Wystarczy, że:

1. Zalogujesz się na

podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy.

2. W zakładce "Ustawienia" wybierzesz

opcję "Zgody i powiadomienia" i zaznaczysz zgodę na e-korespondencję.

Załączniki

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Treść polityki prywatności, a także informacje o tym, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa znajdziesz tutaj. Kontynuowanie przeglądania naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza, że akceptujesz stosowanie plików cookies.