23 września 2022 11:01

W trosce o wysoki poziom obsługi mieszkańców korzystających z urzędowego Biura Obsługi Klienta magistrat uruchomił internetową ankietę. Formularz pomoże urzędnikom nie tylko zapoznać się z opinią mieszkańców, ale przede wszystkim umożliwi lepsze dostosowanie usług do istniejących potrzeb.

Ankietę przygotowano w ramach prac rozwojowych Systemu Monitorowania Usług Publicznych (SMUP) realizowanych przez Związek Miast Polskich w partnerstwie z Głównym Urzędem Statystycznym oraz Ministerstwem Spraw Wewnętrznych i Administracji (Projekt POWER 2.18). 

Jednym z zadań SMUP jest ewidencja nakładów pracy na realizację usług oraz wyznaczenie kosztu całkowitego usług publicznych świadczonych przez jednostki samorządów terytorialnych w celu uzupełnienia informacji zawartych w aktualnie funkcjonującym Systemie Monitorowania usług Publicznych. Badanie jakości obsługi prowadzone jest w ścisłej współpracy z Wydziałem Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej im. Ignacego Łukasiewicza.

Szczegółowe informacje o SMUP można uzyskać na oficjalnej stronie projektu – https://smup.gov.pl.

Ankieta jest anonimowa i można ją wypełnić na stronie umtychy.pl. 

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Treść polityki prywatności, a także informacje o tym, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa znajdziesz tutaj. Kontynuowanie przeglądania naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza, że akceptujesz stosowanie plików cookies.