15 marca 2022 12:00

W sobotę, 19 marca 2022 roku w godzinach 15.00 – 19.00 przy okazji zakupów w C.H. Gemini w Tychach, będzie można uzyskać bezpłatną poradę Ekipy Rzecznika z zakresu prawa konsumenckiego w specjalnie zaaranżowanej na tą okazję przestrzeni.

Ponadto, z tej okazji, pracownicy przygotowali szereg atrakcji, nie tylko dla konsumentów. Szczegóły na profilu Miejskiego Rzecznika Konsumentów na Facebook’u. - Dokładamy starań, aby niesprzyjający czas nie pozbawił nas możliwości realizacji akcji edukacyjnych w formie bezpośrednich spotkań. Staramy się w tym miesiącu częściej niż zwykle, przekazywać Wam najnowsze newsy z konsumenckiego świata. Pojawią się konkursy, nowe kampanie informacyjne, spotkania i cykl porad – mówi Katarzyna Szostak – Zjawiony -Rzecznik Praw Konsumenta.

 Przypominamy, że w kwietniu 2020 roku, utworzono profil Miejskiego Rzecznika Konsumentów na Facebook’u. Był to pierwszy taki profil utworzony wśród rzeczników na Śląsku i prawdopodobnie 5 w kraju. - Tylko w 2021 roku na profilu oraz na stronie internetowej rzecznika opublikowano łącznie 152 wpisy. Dużym zainteresowaniem cieszyły się: seria publikacji „Porada dnia”, letni cykl „Wakacyjne porady rzecznika”, „Witaj szkoło” czy grudniowy „Świąteczny poradnik” – dodaje rzecznik.

 Dzięki utworzonemu profilowi na portalu społecznościowym konsumenci mogą uzyskać poradę lub informację prawną oraz zorientować się co do statusu prowadzonego postępowania. Tyski Rzecznik Konsumenta rocznie przeprowadza ok. 550 interwencji oraz udziela ok. 3000 porad.

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Treść polityki prywatności, a także informacje o tym, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa znajdziesz tutaj. Kontynuowanie przeglądania naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza, że akceptujesz stosowanie plików cookies.