3 lipca 2018 12:21

Dzisiaj (3 lipca) w Centrum Obsługi Pasażerów przy al. Marszałka Piłsudskiego 12 uruchomiony został kolejny - trzeci w Tychach Punkt Obsługi Klienta w systemie ŚKUP. Punkt czynny jest od poniedziałku do piątku w godz. 6.00-19.00 oraz w soboty w godz. 7.00-14.00.

W POK pasażer może między innymi:

  • wnioskować o wydanie spersonalizowanej karty ŚKUP
  • odebrać spersonalizowaną kartę ŚKUP
  • zakodować ulgę
  • zablokować oraz odblokować kartę
  • zasilić kartę SKUP Pieniądzem Elektronicznym
  • zakodować (kupić) bilet okresowy
  • złożyć reklamację dotyczącą karty ŚKUP

Jednocześnie w dalszym ciągu będą funkcjonować dotychczasowe punkty POK prowadzone przez firmę Kolporter Sp. z o o s.k. zlokalizowane w Tychach przy:

  • ul. Dąbrowskiego 87
  • ul. Konfederatów Barskich 19
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Treść polityki prywatności, a także informacje o tym, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa znajdziesz tutaj. Kontynuowanie przeglądania naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza, że akceptujesz stosowanie plików cookies.