4 listopada 2016 11:12

W dniach od 5 do 20 listopada br. będą przeprowadzane badania wizerunkowe Bierunia w celu stworzenia Strategii Promocji Miasta. Badania przeprowadzone będą na terenie Bierunia i Tychów.

Badania pod kierownictwem prof. Tomasza Nawrockiego i dr Krzysztofa Bierwiaczonka nad wizerunkiem Bierunia mają dać odpowiedź na pytanie jaki jest obecny wewnętrzny i zewnętrzny wizerunek miasta.

Celem badań jest stworzenie strategii promocji Bierunia na lata 2017-2021. 

Problematyka badań dotyczyć będzie postrzegania Bierunia, a zwłaszcza:
• cech charakterystycznych miasta,
• skojarzeń z miastem i symboli miasta,
• silnych i słabych stron miasta.

Ankieterzy odwiedzą 200 mieszkańców Bierunia oraz 100 mieszkańców Tychów aby przeprowadzić z nimi wywiady. Każdy ankieter posiadać będzie identyfikator Urzędu Miejskiego w Bieruniu. Tożsamość ankieterów będzie można weryfikować w kancelarii UM w Bieruniu pod numerem 32 324 24 00 lub u Zastępcy Naczelnika Wydziału Komunikacji Społecznej Adama Kondli 500 032 699.

Bardzo Państwa prosimy o przychylne podejście do ankieterów.
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Treść polityki prywatności, a także informacje o tym, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa znajdziesz tutaj. Kontynuowanie przeglądania naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza, że akceptujesz stosowanie plików cookies.