Przetarg na wynajem lokali w Pasażu Kultury „Andromeda” ogłoszony
Chcesz prowadzić kawiarnię, galerię czy klub muzyczny w jednym z najpopularniejszych i najbardziej uczęszczanych miejsc w Tychach? Nie zwlekaj - prezydent miasta ogłosił przetarg na wynajem 5 lokali użytkowych w budynku byłego kina „Andromeda”, które po przebudowie (kosztem ponad 9 milionów złotych) stanie się Pasażem Kultury „Andromeda”.
Dwa z lokali o powierzchni użytkowej 181,70m2 i 125,02m2 można wynająć z przeznaczeniem na działalność gastronomiczną lub kawiarnię. W kolejnych o powierzchni użytkowej 89,07m2 i 78,77m2 można rozpocząć działalność twórczą związaną z kulturą, sztuką, rozrywką i sztuką użytkową.
- Może to być np. galeria malarstwa, fotografii, sklep ze sztuką użytkową czy z rzemiosłem artystycznym – np. ręcznie robioną biżuterią, złotnictwem, meblami, ceramiką, zdobnictwem. Czekamy na oferty z ciekawymi propozycjami – mówi Daria Szczepańska – Zastępca Prezydenta Miasta.
Wszystkie lokale wyposażone są w następujące instalacje: elektryczną, wod.-kan., c.o., wentylację mechaniczną + instalację wody lodowej (do nagrzewania i chłodzenia wymienianego powietrza), telefoniczną, internetową, przeciwpożarową.
Przetargi na wynajem 4 lokali odbędą się 7 sierpnia 2013r. w Urzędzie Miasta Tychy przy al. Niepodległości 49 - sala 100 w godzinach od 9.00 – 9.30. Przetarg polega na licytacji stawki czynszowej za 1m2 powierzchni lokalu (stawka wyjściowa to 30,00 zł/m2).
Najciekawiej zapowiada się jednak Konkurs na prowadzenie klubu muzycznego w Pasażu Kultury „Andromeda" przy pl. Baczyńskiego w Tychach. Lokal o powierzchni 368,13m2 znajduje się w kondygnacji podziemnej pasażu przy pl. Baczyńskiego.
- Pasaż Kultury "Andromeda" to bardzo atrakcyjne miejsce na prowadzenie tego typu działalności. Zwłaszcza w weekendy Plac Baczyńskiego odwiedza bardzo dużo osób nie tylko z Tychów, ale także z okolicznych miejscowości. Myślę, że oprócz spędzania wolnego czasu na samym Placu, część z nich równie chętnie posłuchałaby dobrej muzyki w klubie – mówi Daria Szczepańska.
Trzeba jednak pamiętać że przyszli najemcy lokali będą zobowiązani do przystosowania ich do prowadzenia działalności – na własny koszt i bez możliwości zwrotu poniesionych nakładów finansowych.
Dotyczy to zarówno lokali wystawionych do przetargu ograniczonego, jaki i do konkursu na prowadzenie klubu. Umowa najmu zostanie zawarta na okres 5 lat.
Regulamin przetargu oraz wzór zgłoszenia przystąpienia do przetargu lub konkursu wywieszony jest na tablicy ogłoszeń – w Wydziale Gospodarki Lokalowej - parter.
Informacji szczegółowych w sprawie przetargu można uzyskać w Wydziale Gospodarki Lokalowej tel. 32 776-30-57.
W najbliższym czasie zostaną ogłoszone jeszcze przetargi na dwa dodatkowe lokale o powierzchni 33,53m2 i 58,12m2 .