10 października 2012 13:40

Tychy po raz pierwszy zaprezentowały się w Monachium na największych w Europie 15. Międzynarodowych Targach Inwestycji i Nieruchomości Komercyjnych EXPO REAL 2012.

- Udział w targach to doskonała okazja, by promować Tychy na arenie międzynarodowej – twierdzi Iwona Ciepał, naczelnik Wydziału Informacji, Promocji i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Tychy. - Miasto ma się czym pochwalić. Przygotowaliśmy specjalne materiały promocyjne, spot reklamowy i oferty inwestycyjne – dodaje.

 

W Monachium prezentowanych jest kilka interesujących tyskich ofert. Wśród nich na szczególną uwagę zasługują dwie. Jedna to teren o powierzchni prawie 7 tys. m/kw. zlokalizowany u zbiegu alei Bielskiej i alei Jana Pawła II. Korzystna lokalizacja tego miejsca czyni z niego atrakcyjny obszar pod budowę wielofunkcyjnego centrum usługowo-handlowo-biznesowego, z nowoczesną galerią handlową, zapleczem gastronomicznym, atrakcjami kulturalnymi, hotelem lub business parkiem.

 

Druga propozycja inwestycyjna zachęca do zagospodarowania terenu o powierzchni prawie 70 tys.m/kw., położonego u zbiegu ulic Beskidzkiej i Oświęcimskiej. To miejsce idealnie nadaje się pod budowę nowoczesnego parku logistycznego lub dużego zakładu produkcyjnego. Taka inwestycja pozwoliłaby na stworzenie wielu nowych miejsc pracy dla tyszan.

 

W Monachium miasto promują przedstawiciele tyskiego samorządu z prezydentem Andrzej Dziubą, a także reprezentanci KSSE Podstrefa Tyska. Tychy swoje stoisko prezentują wspólnie z innymi miastami Metropolii Silesia na największej powierzchni wynajętej przez polskich wystawców.

 

Udział naszej gminy na targach Expo Real jest finansowany ze środków unijnych. Miastu udało się pozyskać fundusze na realizację projektu „Tychy. Dobre miejsce dla inwestycji – kompleksowa promocja o zasięgu międzynarodowym strategicznych terenów inwestycyjnych miasta".

 

W ramach projektu realizowane są działania w kilku obszarach. Między innymi jest to: promocja zewnętrzna - billboardy przy drodze krajowej nr 1 oraz na międzynarodowych lotniskach; promocja wydawnicza - przygotowanie albumu gospodarczego, folderów promocyjnych, prezentacji multimedialnych dla inwestorów; promocja medialna – nakręcenie spotów promocyjnych, które emitowane będą w ogólnopolskich kanałach biznesowych, a także realizacja filmu promocyjnego i uruchomienie specjalnego portalu internetowego (www.inwestujeznajlepszymi.pl). Pojawią się również artykuły sponsorowane w prasie biznesowej o zasięgu ogólnopolskim.

 

Wartość projektu to ponad 1 187 240zł, z czego 1 009 154 zł to środki unijne. Projekt realizowany będzie do lipca 2013 roku.

 

EXPO REAL to jedne z największych i najważniejszych targów branżowych w Europie. W ubiegłym roku impreza zgromadziła ponad 1,6 tysiąca wystawców z 34 krajów. Odwiedziło ją ponad 37 tys. osób z 72 krajów.

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Treść polityki prywatności, a także informacje o tym, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa znajdziesz tutaj. Kontynuowanie przeglądania naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza, że akceptujesz stosowanie plików cookies.