4 września 2012 10:37

Urząd Miasta Tychy informuje, że do 30 września bieżącego roku przyjmuje wnioski o realizację zadań publicznych w ramach inicjatyw lokalnych do realizacji w I półroczu 2013 roku.

Przez inicjatywę lokalną rozumie się formę współpracy jednostki samorządu terytorialnego z jej mieszkańcami, w celu wspólnego realizowania zadania publicznego na rzecz społeczności lokalnej.

 

Przez udział Miasta Tychy oraz Inicjatora w realizacji zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej rozumie się:

a)    ze strony Miasta Tychy:

-     środki pieniężne,

-     świadczenia rzeczowe,

b)    ze strony Inicjatora:

-     środki pieniężne,

-     świadczenia rzeczowe,

-     świadczenie pracy społecznej.

 

Zasady realizacji zadań w ramach inicjatyw lokalnych określają następujące akty prawa miejscowego:

-       uchwała nr 015/XLV/1022/10 Rady Miasta Tychy z dnia 24.06.2010 r. w sprawie określenia trybu i szczegółowych kryteriów wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej,

-       zarządzenie nr 0050/73/12 Prezydenta Miasta Tychy z dnia 1.03.2012 r. w sprawie przyjęcia procedury prowadzenia spraw w ramach inicjatyw lokalnych, wzoru wniosku oraz karty oceny wniosku o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.

 

Szczegółowe informacje można uzyskać w pokoju 907 (IX piętro) w godzinach otwarcia Urzędu Miasta, pod numerem telefonu 32 776 39 07 oraz na stronie Urzędu Miasta.

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Treść polityki prywatności, a także informacje o tym, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa znajdziesz tutaj. Kontynuowanie przeglądania naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza, że akceptujesz stosowanie plików cookies.