Przyjmowanie wniosków w ramach inicjatyw lokalnych
Urząd Miasta Tychy informuje, że do 30 września bieżącego roku przyjmuje wnioski o realizację zadań publicznych w ramach inicjatyw lokalnych do realizacji w I półroczu 2013 roku.
Przez inicjatywę lokalną rozumie się formę współpracy jednostki samorządu terytorialnego z jej mieszkańcami, w celu wspólnego realizowania zadania publicznego na rzecz społeczności lokalnej.
Przez udział Miasta Tychy oraz Inicjatora w realizacji zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej rozumie się:
a) ze strony Miasta Tychy:
- środki pieniężne,
- świadczenia rzeczowe,
b) ze strony Inicjatora:
- środki pieniężne,
- świadczenia rzeczowe,
- świadczenie pracy społecznej.
Zasady realizacji zadań w ramach inicjatyw lokalnych określają następujące akty prawa miejscowego:
- uchwała nr 015/XLV/1022/10 Rady Miasta Tychy z dnia 24.06.2010 r. w sprawie określenia trybu i szczegółowych kryteriów wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej,
- zarządzenie nr 0050/73/12 Prezydenta Miasta Tychy z dnia 1.03.2012 r. w sprawie przyjęcia procedury prowadzenia spraw w ramach inicjatyw lokalnych, wzoru wniosku oraz karty oceny wniosku o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.
Szczegółowe informacje można uzyskać w pokoju 907 (IX piętro) w godzinach otwarcia Urzędu Miasta, pod numerem telefonu 32 776 39 07 oraz na stronie Urzędu Miasta.