1 marca 2012 9:31

Do 31 marca bieżącego roku Wydział Rozwoju Miasta i Funduszy Europejskich przyjmuje wnioski o realizację zadań publicznych w ramach inicjatyw lokalnych do realizacji w II półroczu 2012 roku.

 

Zasady realizacji zadań w ramach inicjatyw lokalnych określają wynikające z zapisów nowelizacji ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. nr 28 poz. 146 z 2010 r.), następujące akty prawa miejscowego:

 

- uchwała nr 015/XLV/1022/10 Rady Miasta Tychy z dnia 24.06.2010 r. w sprawie określenia trybu i szczegółowych kryteriów wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej,

 

 

- zarządzenie nr 0151/799/10 Prezydenta Miasta Tychy z dnia 6.08.2010 r. w sprawie przyjęcia procedury prowadzenia spraw w ramach inicjatyw lokalnych, wzoru wniosku oraz karty oceny wniosku o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.

 

 

Szczegółowe informacje można uzyskać w pokoju 907 (IX piętro) w godzinach urzędowania Urzędu Miasta oraz pod numerem telefonu (32) 776-39-07.

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Treść polityki prywatności, a także informacje o tym, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa znajdziesz tutaj. Kontynuowanie przeglądania naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza, że akceptujesz stosowanie plików cookies.