8 listopada 2011 12:29

Urząd Miasta Tychy oraz Tyski Sport SA rozpoczynają realizację kampanii społecznej „Kibicujemy z klasą”.

 

W jej ramach przygotowano dwa konkursy dla młodych mieszkańców Tychów, a pretekstem do ich przeprowadzenia są grudniowe Mistrzostwa Świata w Hokeju na Lodzie do lat 20, które odbędą się na Stadionie Zimowym w Tychach.

 

Kampania „Kibicujemy z klasą” ma pokazać, że Tychy mogą być miastem i miejscem bezpiecznego i kulturalnego kibicowania. Pierwszym działaniem w ramach kampanii było utworzenie sektora dziecięcego na tyskim lodowisku.

 

W związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w Hokeju na Lodzie do lat 20 (MŚ U20 Dywizji IB), które rozgrywane będą w Tychach w dniach od 12 do 18 grudnia 2011 r., pojawił się pomysł, by zaangażować tyską młodzież w aktywne kibicowanie podczas meczy międzynarodowych kadr, a także rozpowszechnić wiedzę o mających się odbyć w naszym mieście Mistrzostwach Świata jak i kulturalnym kibicowaniu.

 

W pierwszym tygodniu listopada zakończyły się spotkania w tyskich szkołach, które zgłosiły chęć udziału w kampanii „Kibicujemy z klasą”. Podczas tych spotkań przedstawiciele Urzędu Miasta  i Tyskiego Sportu SA opowiadali uczniom o założeniach i celach kampanii, natomiast zawodnicy hokejowego GKS Tychy przybliżali specyfikę hokeja na lodzie i odpowiadali na pytania młodych tyszan.

 

- Akcja „Kibicujemy z klasą” to nie tylko świetny pomysł na podniesienie jakości kibicowania na naszych stadionach, ale też okazja do zaproszenia jak największego grona tyszan na lodowisko i zachęcenie ich do aktywnego kibicowania nie tylko podczas zbliżających się Mistrzostw Świata, ale także podczas rozgrywek ligowych naszego GKS-u. – uważa Adrian Parzyszek, napastnik GKS Tychy. – Dla zawodników nie ma niczego gorszego niż granie przy pustych trybunach. Gorący doping i nagradzanie świetnych akcji przez kibiców naprawdę dodaje skrzydeł.

 

Podczas szkolnych spotkań ogłoszone również zostały dwa konkursy przygotowane z okazji MŚ U20 Dywizji IB.

 

Pierwszy z nich dotyczy kulturalnego kibicowania podczas zbliżających się mistrzostw i skierowany jest do szkół ponadgimnazjalnych. Na Mistrzostwa Świata przyjedzie do Tychów sześć drużyn: z Chorwacji, Francji, Japonii, Kazachstanu, Polski i Włoch. Każda ze szkół, które zgłosiły się do wzięcia udziału w konkursie wybrała sobie jedną drużynę, której przygotuje gorące powitanie na lodowisku podczas grudniowych zawodów. Będzie się to wiązało z wymyśleniem i przygotowaniem przez uczniów programu pozytywnego i kreatywnego kibicowania dostosowanego do specyfiki danego kraju. Działania uczniów będą oceniane przez Jury, w którego skład wejdą przedstawiciele: Urzędu Miasta Tychy, Tyskiego Sportu SA oraz Stowarzyszenia Kibiców GKS Tychy „Tyski Fan”.

 

Regulamin konkursu dla szkół na kulturalne kibicowanie  »

 

Drugi konkurs skierowany jest do tyszan, którzy nie przekroczyli 20 roku życia. Zadaniem konkursowym jest nakręcenie spotu promującego Mistrzostwa Świata w Hokeju na Lodzie do lat 20.  Najlepsza z prac konkursowych zostanie umieszczona na miejskich portalach jako spot promujący MŚ.

 

Regulamin konkursu na realizację spotu promującego MŚ »

 

Formularz zgłoszeniowy do konkursu na realizację spotu promującego MŚ »

 

fot. Tyski Sport SA

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Treść polityki prywatności, a także informacje o tym, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa znajdziesz tutaj. Kontynuowanie przeglądania naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza, że akceptujesz stosowanie plików cookies.