31 października 2019 10:31

Każdy z 19 dni kampanii symbolizuje jeden z aspektów przemocy wobec dzieci i młodzieży, i chociaż istnieją inne formy przemocy, autorzy kampanii wybrali 19 motywów przewodnich.

listopada - Dzieci zaangażowane w konflikty zbrojne

listopada - Wykorzystywanie seksualne

 listopada - Znęcanie się

 listopada - Zaniedbanie 

listopada - Praca dzieci

 listopada - Kara cielesna (Temat główny 2018)

 listopada - Sprzedaż dzieci

listopada - Prostytucja dziecięca

listopada - Pornografia dziecięca

 listopada - Handel dziećmi

 listopada - Turystyka pedofilska
 listopada - Szkodliwe praktyki związane z przestrzeganiem tradycji

 listopada - Dzieci ulicy 

listopada - Dyskryminacja ze względu na warunki zdrowotne (Temat główny 2019) 

listopada - Uzależnienie i nadużywanie substancji 

listopada - Niedożywienie 

listopada - Zagrożenia związane z ICT (technologiami informacyjnymi i komunikacyjnymi) 

listopada - Uprowadzenia 

listopada - Sprawiedliwość dla nieletnich i dzieci pozbawione wolności (+ Światowy dzień zapobiegania przemocy wobec dzieci i młodzieży).

Więcej informacji na stronach: www.podrugie.pl oraz www.woman.ch .

Powrót na stronę kampanii 19 dni bez przemocy

 

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Treść polityki prywatności, a także informacje o tym, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa znajdziesz tutaj. Kontynuowanie przeglądania naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza, że akceptujesz stosowanie plików cookies.