RPWiK uruchomiło Internetowe Biuro Obsługi Klienta
5 stycznia 2017 9:54
RPWiK w Tychach uruchomiło dla swoich klientów i-BOK, czyli bezpłatną usługę internetową umożliwiającą skorzystanie z opcji e-odczytu i e-faktury, dostęp do aktualnych informacji dotyczących konta - rozliczeń, analiz, prowadzonych spraw, wiadomości SMS oraz dokonywanie płatności elektronicznych.
Skorzystanie z usług e-odczytu i e-faktury pozwala na obniżenie opłaty abonamentowej. Z Internetowego Biura Obsługi Klienta mogą korzystać klienci spółki, którzy posiadają podpisaną umowę o zaopatrzenie w wodę.
Informacja oraz Regulamin i-BOK RPWiK w Tychach S.A. dostępne są pod adresem www.ibok.rpwik.tychy.pl
Informacja oraz Regulamin i-BOK RPWiK w Tychach S.A. dostępne są pod adresem www.ibok.rpwik.tychy.pl