5 stycznia 2017 9:54

RPWiK w Tychach uruchomiło dla swoich klientów i-BOK, czyli bezpłatną usługę internetową umożliwiającą skorzystanie z opcji e-odczytu i e-faktury, dostęp do aktualnych informacji dotyczących konta - rozliczeń, analiz, prowadzonych spraw, wiadomości SMS oraz dokonywanie płatności elektronicznych.

Skorzystanie z usług e-odczytu i e-faktury pozwala na obniżenie opłaty abonamentowej. Z Internetowego Biura Obsługi Klienta mogą korzystać klienci spółki, którzy posiadają podpisaną umowę o zaopatrzenie w wodę.

Informacja oraz Regulamin i-BOK RPWiK  w Tychach S.A. dostępne są pod adresem www.ibok.rpwik.tychy.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Treść polityki prywatności, a także informacje o tym, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa znajdziesz tutaj. Kontynuowanie przeglądania naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza, że akceptujesz stosowanie plików cookies.