14 lipca 2015 10:14

Tauron Dystrybucja sp. z o.o. informuje o możliwości ubiegania się o bonifikatę z tytułu niedostarczonej energii elektrycznej w przypadku awarii trwającej dłużej niż 24 godziny.

Zjawiska pogodowe, które miały miejsce w dniu 8 lipca 2015 r. spowodowały długotrwałą przerwę w dostawie energii elektrycznej w niektórych częściach naszego miasta.

 

Wszystkie osoby zainteresowane pozyskaniem bonifikaty proszone są o uzupełnienie wniosku, który należy przesłać na adres:

 

Tauron Obsługa Klienta

ul. Lwowska 23

40-389 Katowice


Jednocześnie spółka przeprasza wszystkich Klientów, których dotknęły wyłączenia (treść komunikatu). 

 

Dodatkowych informacji udziela:
Miejski Rzecznik Konsumentów
ul. Barona 30 p.410, 43-100 Tychy
tel. 32 776-36-77, tel/ fax: 32 780-50-63
e-mail: rzecznik.konsumenta@umtychy.pl 

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Treść polityki prywatności, a także informacje o tym, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa znajdziesz tutaj. Kontynuowanie przeglądania naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza, że akceptujesz stosowanie plików cookies.