2 października 2014 12:31

Wszystkich handlowców, którzy chcą wynająć domek na czas trwania VI Jarmarku Bożonarodzeniowego zapraszamy do przesyłania zgłoszeń.

 W tym roku impreza odbędzie się w dniach 18-21 grudnia na placu Baczyńskiego!

 

Aby wziąć udział w VI Jarmarku Bożonarodzeniowym wystarczy wypełnić kartę zgłoszenia i przesłać na adres: jarmark.tychy@gmail.com. Karty do pobrania na stronie www.umtychy.pl i www.bip.kultura.tychy.pl. Zgłoszenia można przysyłać do 20 listopada. Koszt wynajęcia domku na czas trwania Jarmarku wynosi 500 zł.

 

Jarmark tradycyjnie odbędzie się na placu Baczyńskiego. Ozdobi go bajkowa sceneria, barwne świąteczne stragany, zaplanowano także bogaty program artystyczny. W tych dniach plac stanie się Magicznym Miejscem dla wszystkich tyszan.

 

Zapraszamy wszystkich handlowców, którzy chcą wziąć udział w Jarmarku!

 

Szczegółowe informacje pod numerem telefonu: 665 168 574 (Daria Dzięgielewska).

 

Ogłoszenie kliknij TUTAJ.

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Treść polityki prywatności, a także informacje o tym, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa znajdziesz tutaj. Kontynuowanie przeglądania naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza, że akceptujesz stosowanie plików cookies.