14 marca 2017 9:25

RPWiK Tychy S.A. uruchomiło nowy system zawiadamiania mieszkańców, polegający na możliwości przekazywania informacji dotyczących m.in. awarii lub zakłóceń w dostawie wody za pomocą systemu informacyjnego SMS. System jest bezpłatny.

Mogą z niego korzystać wszyscy mieszkańcy, nie tylko ci którzy posiadają podpisaną umowę o dostarczanie wody z RPWiK Tychy S.A., ale także ci, którzy mieszkają w budynkach wielolokalowych.

Aby uruchomić usługę, należy  skorzystać z interaktywnego formularza znajdującego się na stronie RPWiK Tychy S.A. 

 

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Treść polityki prywatności, a także informacje o tym, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy oraz jakie masz związane z tym prawa znajdziesz tutaj. Kontynuowanie przeglądania naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza, że akceptujesz stosowanie plików cookies.